perjantai 28. syyskuuta 2012

Ljuva höst

Luften känns samtidigt både kylig och fräsch på morgonen då man trampar iväg till bilen. Det är just denna kyliga morgonstämning jag gillar mest i hösten. Det är så trevligt att kunna sväpa sig in i en varm stickad tröja och stoppa fötterna i varma höstskor med rejäla skaft. Hösten för med sig så många möjligheter vad gäller klädsel. Gillar att klä mig i lager, det är så ljuvligt med tjocka tröjor, varma halsdukar, väl sittande kavajer, dunvästar och snygga stövlar. Dessutom är färgskalan så himla naturlig, både vad gäller klädsel och inredning på hösten. Brun är en av mina absoluta favoritfärger. Använder mig av brunt såväl i inredning som kläder och accessoarer. Största delen av mina skor är i bruna toner. Därför plockade jag in med mig en knippe med ogräs utifrån. Javisst, ogräs, men de var ju så vackra. Och dessutom gick de i en så vacker brun nyans.

Nu pryder dessa vackra ogräs matbordet i vardagsrummet, sitter perfekt i min nya glasskål från Ikea. Kanske jag är tokig som släpar in ogräs, och ännu till sätter dem i en vas, men tycker det blev så super snyggt!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti